تینا ی نازمتینا ی نازم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
معینا ی  نازممعینا ی نازم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

دنیای من تینا و معینا

آب خوردن تینا

1393/2/26 10:02
496 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز داشتم ناهار درست میکردم تینا اومده پیشم میگه مامان تا حالا از آب خوردن من عسک گرفتی ؟گفتم نه عزیزم

گفت:پس صبر کن آماده بشم از آب خوردنم عسک بگیر بعد رفت تو اتاقش شلوارش رو خودش پوشید وبلوزش رو آورد داد به من گفت بهم بپوشون البته فقط اجازه داد یقه ی لباس رو از سرش رد کنم وآستین هارو خودش پوشید بعد صندلی گذاشت کنار یخچال وآب هم برداشت ورفت  توی هال وگفت مامان زود باش بیا ازم عسک بگیر

این هم عکسهای آب خوردن دخترم

پسندها (9)

نظرات (8)

مامان اعظم
26 اردیبهشت 93 11:07
عزیزم چه عروسکی ماشالله. مامانیه مهربون وبلاگ هلیا جونی با عکسای تولدش به روز شد با نظرتون یه یادگاری واسش بذارید ممنونم.
ابجی سجا
26 اردیبهشت 93 16:25
سلامتی کسی که تودل مانشسته ،کرایه هم نمیده!!!!
فاطمه مامان باران
27 اردیبهشت 93 11:32
عزیزم اب خوردنتم قشنگه
مامان تیناو معینا
پاسخ
مرسی خاله
مامان مهتاب
27 اردیبهشت 93 15:25
ای خدا از دست این وروجکای شیرین زبون!
خاله صبا
27 اردیبهشت 93 16:15
عزیییییییییییزم چ شیرین زبونه چه موهای قشنگی هم داره اگه میشه تو خواب هم ازش عسک بگیرید )
مامان تیناو معینا
پاسخ
چشمات قشنگن صبا جون باشه عزیزم تو خواب هم ازش عکس میگیرم
مامان متين
31 اردیبهشت 93 10:03
عالي بود تينا خانم ميدوني خيلي قشنگ اب ميخوري؟؟
مامان تیناو معینا
پاسخ
مرسی خاله جونی
مامان آنیسا
4 خرداد 93 10:40
ازدست شما وروجکای شیرین زبون
مریم(پرنیاوبردیا)
25 خرداد 93 12:47
چه دخملی نازی................ عزیزمی.... چه بامزه خود تینا جون میگه ازم عکس بگیر.... خیلی این رنگ لباس بهت میاد عزیزم
مامان تیناو معینا
پاسخ
خیلی لطف دارید خاله جان