تینا ی نازمتینا ی نازم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
معینا ی  نازممعینا ی نازم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

دنیای من تینا و معینا

...و امروز تینا دو ساله شد

1391/10/21 18:33
421 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

niniweblog.com

 

تینای من!

میلاد تو شیرین ترین بهانه ای ست که میشود

 با آن به رنج زندگی هم دل بست و میان این روزهای شتابزده عاشقانه زیست!

میلاد تو معراج دست های من است

وقتی که روز تولدت را عاشقانه شکر می گویم!

تولدت مبارک بهترینم!

niniweblog.com

تینا و پویان

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

m.a
26 دی 91 9:21
مامان شایان
4 بهمن 91 15:59
عزیزم وبلاگتون خیلی قشنگ و جذابه. من کیلیپ برای تولد و جشن دندونی و نامزدی و عقد و هر مناسبتی که باشه درست می کنم. که می تونید تو جشن پخش کنید و یا به عنوان هدیه و یا سورپرایز به دوست و یا هر عزیزی که دوست دارید هدیه بدبد اگه دوست داشتید لطفا با من تبادل لینک کنید. خوشحال می شم.
مامان کنجد
13 اسفند 91 16:02
سلام دخمل نازم
الهی 120 ساله شی
اینم یه هدیه که امیدوارم عمرت مثه این نباشه


سلام عزیزم خیلی از پیامتون خوشحال شدم امیدوارم زندگی همیشه به کامت باشه