تینا ی نازمتینا ی نازم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
معینا ی  نازممعینا ی نازم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

دنیای من تینا و معینا

تقویم90تینا

1391/10/25 14:22
587 بازدید
اشتراک گذاری

 

تینا در جشن عروسی دایی!

دختر خوابالوی من:

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

من به تینا از حدود٨-٩ماهگی اسمش رو یاد دادم وقتی بهش می گفتیم اسمت چیه؟می گفت:نا

وقتی تینا ١٥ماهش شداسمش رو می گفت:اییناوفامیلیش رو می گفت تقان

تینا در٢٠ ماهگی اسم وفامیلش رو کامل یاد گرفت

niniweblog.com

niniweblog.com

٢٥بهمن تینا دیگه چهاردست وپا نرفت و شروع به راه رفتن کرد.

١بهمن تینا ساعت ١٤:٢٠راه افتاد

 

 niniweblog.com

٢١ دی ماه ٩٠ تولد یک سالگی تینا!

niniweblog.com

٢٥ آذر پنجمین دندان تینا در اومد!

١٣ آذر تینا موشی کردن یاد گرفت!

٧ آذر تینا یاد گرفت با انگشت غذا بخوره!

٥ آذر دخترم برای اولین بار مداد دستش گرفت و خط خطی کرد!

٢ آذر امروز تینا لی لی لی لی حوضک یاد گرفت!

 

niniweblog.com

١ آذر امروز تینا سینه زدن یاد گرفت!

niniweblog.com

٢٩ آبان یاد گرفت بگه نیست و نه!

٢٥ آبان تینا دوتا بوووس ابدار به باباش کرد!

١٦ آبان برای اولین بار دخترم روی پاهاش ایستاد!

١٢ آبان تینا یاد گرفت بگه جیییییییییز...اُخ!

١٠ آبان تینا رقصیدن و نانای کردنو یادگرفت!

niniweblog.com

 

٧ آبان برای تینا یک لاک قرمز خریدمو برای بار اول ناخن پاشو لاک زدم!

١٦ آبان تینا یادگرفت چهار دست و پا بره!

١٢آبان دست تینا چسبید به بخاری و سوخت!

١٧ مهر بوس کردن رو یادگرفت!

٩مهر تینا دست زدن یاد گرفت!

٦مهر چهارمین دندان تینا

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

٥مهرتینا سینه خیز رفتن رو یادگرفت!

niniweblog.com

٢٥ شهریور تینا رو برای گردش بردیم سرارود!

niniweblog.com

١٨ شهریور سومین دندان خودشو نشون داد!

١٢شهریور برای اولین بار موهاش چیده شد!

١٠ شهریور بای بای کردنو یاد گرفت!

٢٤ مرداد یاد گرفت بزنه به سینه ش بگه :من!

٢١مرداد یاد گرفت اشاره کنه بیا!

niniweblog.com

١١مرداد برای اولین بار گفت دَدَ!

٢ مرداد برای اولین بار گفت بابا...niniweblog.com

٣١ تیر ماه دومین دندان تینا....پایین سمت راست!

niniweblog.com

٢٥ تیر اولین مسافرت با تینا... سفر به مشهد!

niniweblog.com

niniweblog.com

 

٢٢ تیرماه دخترم برای اولین بار گفت مامان!

niniweblog.com

niniweblog.com

٢١تیرماه واکسن٦ ماهگی

١ تیرماه اولین دندان تینا خودش رو نشون داد... سمت چپ پایین!

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

٣٠ اردیبهشت گوشواره های طلای دخترم رو گوشش کردم!

niniweblog.com

niniweblog.com

موهای فشن دخترم...

niniweblog.com

٩ خرداد برای بار اولین بار روروئک حرکت کرد!

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

٢١ فروردین واکسن ٤ماهگی تینا

niniweblog.com

٢٠ فروردین...گوشهای تینا رو سوراخ کردیم!

niniweblog.com

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کوثری
20 دی 91 9:50
با سلام با طراحی تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان و طراحی انواع تم های تولد در خدمت شما هستیم طرح های جدید تقویم ما را حتما ببینید http://temparti.blogfa.com/
خواهر فرناز
20 دی 91 9:58
دوستای گلم سلام من (فرناز ) تومسابقه شرکت کردیم اگه میشه به من رای بدین شاید این دفعه من برنده بشم ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیریم شماره عکس من 0012 منتظر دستان پر مهر شماست راستی بهمون اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنم یادتون نره ها وگر نه دلم میشکنه وغصه می خورم زمان رای گیری هم فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com/post57.php
عمه الناجون
20 دی 91 12:26
سلام ماشاءا... چه دخمل نازی دارین خدا حفظش کنه اگه مایل بودین باهم تبادل لینک داشته باشیم.مرسی
زینب
21 دی 91 14:38
به نام سلام سلام مامان تینا الهی ؛آفرین به این مامان خوش ذوق چقد این فرشته کوچولوی شما ناز و دوست داشتنیه.اصلا نمیتونم تشخیص بم شبیه خودته یا نه. تولدش مبارک انشاءالله زیر سایه شما و پدرش عاقبت به خیر بشه. ببوسش