تینا ی نازمتینا ی نازم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
معینا ی  نازممعینا ی نازم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

دنیای من تینا و معینا

21 دی تولد چهارسالگی تینا

1394/2/13 8:38
942 بازدید
اشتراک گذاری

 

21 دی ماه  سال 93روز تولد تینا با سه سال قبل تفاوت داشت فرداش قرار بود تینا خواهر دار بشه و بخاطر شرایطی که داشتم نتونستم براش یه تولد درست وحسابی بگیرم

از صبح که بیدار شدم مشغول مرتب کردن خونه شدم تا ظهر وبعدش رفتیم خونه ی مامانی تا عصر اونجا بودیم وبرگشتیم شام رو آماده کردم و رفتیم بیمارستان برای تشکیل پرونده  وقتی برگشتیم ساعت 8 شب بود کنار یه شیرینی فروشی وایسادیم و برای تینا جونم کیک تولدخریدیم

تینا دو تا شمع خرید یکی 4 برای خودش ویه دونه 0 برای خواهرش ساعت  هشت و ربع رسیدیم خونه تینا گفت باید خونه رو هم تزیین کنیم خیلی سریع خونه رو براش تزیین کردم و یه جشن کوچیک سه نفری گرفتیم حسابی بهمون خوش گذشت بعدش هم شام خوردیم و آماده شدیم وسایلم رو جمع کردم یه کمی از کیک رو بردیم خونه آقاجون  و رفتیم خونه بابایی ساعت از ده هم گذشته بودو قرار شد شب اونجا بمونیم تا صبح که میخوایم بریم بیمارستان تینا جون اذیت نشه

عکسای تولد  دخترم

 

 

پسندها (11)

نظرات (15)

عمه فروغ
13 اردیبهشت 94 9:24
4 سالگیت مبارک تینا جون ان شاا.. همیشه زنده باشی خوشحالم بهت خوش گذشته همیشه خوش باشی
مامان تیناو معینا
پاسخ
مرسی خاله جون ممنون از محبتتون
مامان دلنیا
13 اردیبهشت 94 9:42
مبارکه عزیزم ایشالله 120 ساله شن خوشکلای خاله چه تولد به یاد موندنییییییییییییییی عزیزمممممممممممممممممممممممممم یعنی تاریخ تولد 2تاشون یکیه بوووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلامت باشید خاله جونی تولدشون یه روز اختلاف داره
مامان آنیسا
14 اردیبهشت 94 7:26
تولد 4 سالگیت مبارک عزیزم چه عجب خاله جون ؟ دیگه خیلی کم پیدایی ؟ معینا جون خوبه ؟
مامان تیناو معینا
پاسخ
مرسی خاله جون شرمندم خیلی گرفتار شدم فقط وقتایی میتونم بیام اینجا که بچه ها خواب باشن ممنون خاله جون معینا هم خوبه
مامان مهدیه
14 اردیبهشت 94 13:26
ااااااای جونم تولدت مبارکه عزیزم
مامان تیناو معینا
پاسخ
ممنون خاله جون
samira
15 اردیبهشت 94 9:19
سلااااااام تولدت مبارک تینا جون البته با تاخیر اتفاقا عجب تولد جالبی بوده
مامان تیناو معینا
پاسخ
سام عزیزم ممنون از محبت شما
مامان ماریا
15 اردیبهشت 94 12:29
ĸoѕαr
15 اردیبهشت 94 18:47
سلام خاله.خوشحال میشم بهم سربزنید..
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلام عزیزم حتما میام پیشتون
مامان مهرناز
16 اردیبهشت 94 0:06
سلام عزیز دلم خوبی؟ابجی گلت خوبه؟ان شالله همیشه تنت سالم باشه ولبت خندون تولدت مبارک عزیز دلم
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلام ممنون خاله جون سلامت باشید
مامان نيوشا
17 اردیبهشت 94 10:09
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان عسل 
22 اردیبهشت 94 11:55
سلام عزیزم تولدت مبارک باشه ایشالله ۱۲۰ سالگیتوجشن بگیری خوشگل خانوم...راستی آبجی کوچولوتوازطرفمون ببوس عزیزم
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلام گلم خیلی ممنون
مه آ سا
23 اردیبهشت 94 22:30
سلام عزیزم 4 ماهگی معینا جان رو تبریک میگم لطفا پیش منم بیاین و برام نظر بدید
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلام مرسی عزیزم حتما میام پیشتون
مامی دوقلوها ( امیرعباس و ارغوان )
24 اردیبهشت 94 0:25
عزیزم مبارک باشه ...
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلامت باشید
♥♥ مه آ سا ♥♥
26 اردیبهشت 94 16:28
لطفا بیا پیشم و نظر بده
پونه بانو
17 خرداد 94 14:50
مادر گل من یک وبلاگ درست کردم که شاید به دردتون بخوره...پس یه سری بزنین
فاطمه
16 تیر 94 16:52
به من هم سر بزنید و با نظر های خوشکلتون خوشحالم کنید
مامان تیناو معینا
پاسخ
حتما عزیزم