تینا ی نازمتینا ی نازم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
معینا ی  نازممعینا ی نازم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

دنیای من تینا و معینا

22 دی بدنیا اومدن معینا

1394/2/31 9:11
789 بازدید
اشتراک گذاری

با وجود اصراربیش از حد من  برای اینکه روز تولد دخترام یکی باشه ولی خانوم دکتر قبول نکردند و گفتند زودتر از 22دی نمیتونم تاریخ بزنم ومنم قبول کردم چون ترسیدم خدایی نکرده بلایی سر دخترم بیاد به نظر من 24 ساعت زودتر بدنیا اومدن تاثیر خاصی روی بچه نمیذاشت ولی نظر خانوم دکتر این بود که بهتره این 24ساعت رو هم بچه توی شکم باشه

و بالاخره صبح روز 22 دی معینا خانوم بدنیا اومدند

صبح ساعت 5ونیم با عمه زهره و عزیز رفتیم بیمارستان و چون شب قبل تشکیل پرونده داده بودیم خیلی معطل نشدیم سریع رفتیم بخش  زنان رضایتنامه ها رو امضا کردیم و ساک لباس بهم دادن با عمه رفتیم من لباسامو عوض کردم وپرستار سرم بهم وصل کرد ده دقیقه نشستیم تا صدامون کردند برای اتاق عمل ولی اجازه ندادن بابا حسین بیاد فقط عمه اومد ساعت حدودا هفت ونیم بود که رفتم اتاق عمل داشتم به سوالای دکتر جواب میدادم که دیگه هیچی نفهمیدم و وقتی چشمامو باز کردم توی ریکاوری یودم حالم خیلی بد بود و درد خیلی شدیدی داشتم

چون تخت خالی نبود تا ساعت یازده و نیم ریکاوری بودم و معینا رو هم آوردند اونجا بهش شیر دادم

وقتی برای اولین بار دیدمش گفتم واااای این که تیناس  انگار نوزادی تینا رو میدیدم از بس شبیه بودند با این تفاوت که مژه های معینا بلند تر بود

خلاصه اینکه تفاوت سنی دخترام چهار سال و سیزده ساعت شد و هردو شون توی یه بیمارستان زیر نظر دکتر مقاره عابد بدنیا اومدند متخصص اطفال براشون دکتر اشتری بود حتی متخصص بیهوشی هم برای جفتشون یه دکتر بود

ومن توی همون اتاق و روی همون تختی که چهار سال پیش برای تینا بستری شده بودم برای معینا هم بستری شدم

 

عکسای معینا لحظه تولد

 

پسندها (9)

نظرات (11)

عمه فروغ
31 اردیبهشت 94 11:37
باز هم تبریک میگم زمینی شدن فرشته نازتون ان شاا.. خدا حافظ فرشته های کوچولوتون باشه
مامان تیناو معینا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان دلنیا
3 خرداد 94 19:49
ایشالله همیشه سلامت باشن وتولد 120سالگیشون وببینی عزیزم. یه عالمه بووووووووووووووووووووووس واسه این دخملای ملووووووووووووووووووووس ماشالله
مامان تیناو معینا
پاسخ
خییلی ممنون عزیزم
مامان آنیسا
4 خرداد 94 10:44
چه جالب چه جوری تنظیم کرده بودی که دو تاشون بشن تو یه روز البته با 13 ساعت تاخیر ایشالا که جفتشون سالم و شاد باشن عزیزم راستی تینا نسبت به معینا خانوم حسادت نمیکنه مامانی؟
مامان تیناو معینا
پاسخ
خواست خدا بود حسادت نه ولی بعضی وقتاهمه ی کارهاشو حتی کارایی که قبلا خودش انجام میداد رو هم من باید براش انجام بدم
مامان مهدیه
8 خرداد 94 14:53
ای جانم تولدهاشون با هم میشه
مامان مهرناز
15 خرداد 94 23:29
سلام خوبین گل دخترای نازتون خوبن؟ان شالله همیشه شاد باشین ولبتون خندون ببوسین نازدخترارو
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلام ممنون ما خوبیم مرسی از محبتتون
مامان روژینا
18 خرداد 94 9:10
ای جووووونم چقد جالبقدم نورسیده مبارک دوست خوبمخیلی خیلی تبریک میگم و برای همتون آرزوی سلامتی دارم نی نیت هزار ماشالا خیلی خوشگله، بازم از جفتشون عکس بذار گلمدلم نی نی خواست
مامان تیناو معینا
پاسخ
ممنون از محبت شما دوست عزیزم
مامان بهار
28 خرداد 94 2:35
چقدر بامززززززه است.عزززیزم خوش قدم باشه نی نی اوشله
مامان تیناو معینا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان روژینا
1 تیر 94 10:02
ای جااااانم قدم نورسیده هزاران بار مبارک فدات شم عزیز دلم چه نوزاد زیبایی خدا حفظش کنه عزیزم ببوس جفتشون رو
مامان تیناو معینا
پاسخ
قربونت عزیزم
مامان عاطفه
1 تیر 94 16:02
ای جونم چه نی نی نازی خدا نگهدارش باشه
مامان تیناو معینا
پاسخ
ممنون دوست خوبم
فاطمه
16 تیر 94 16:50
به من هم سر بزنید و با نظر های خوشکلتون خوشحالم کنید