تینا ی نازمتینا ی نازم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
معینا ی  نازممعینا ی نازم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دنیای من تینا و معینا

شب آرزوها

1393/2/11 11:51
342 بازدید
اشتراک گذاری

امشب شب آرزوهاست...

در این شب عزیز برایت رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی

و آرزوهایی پرشور...  

برایت آرزو میکنم که دوست داشته باشی

آنچه را که باید دوست بداری 

و فراموش کنی

آنچه را که باید فراموش کنی... 

برایت شوق آرزو میکنم..

آرامش آرزو میکنم...

با تمام وجودم آرزو میکنم وقتی لبخند به دنبال جایی برای نشستن میگردد ،  لبهایت در آن نزدیکی باشد !
 

آرزو می کنم هیچ راه نجاتی نداشته باشی وقتی غرق خوشبختی هستی . . .
 

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان باران
11 اردیبهشت 93 15:46
امیدوارم شما دوست عزیز همراه دختر خوشگلت به تمام ارزوهاتون برسین عزیزم
مامان تیناو معینا
پاسخ
ممنون ما هم آرزو داریم که شما به همه ی آرزوهای قشنگتون برسید
samira
11 اردیبهشت 93 15:54
تینا جون آرزو میکنم به همممممممممممممممه آرزو هات برسی
مامان تیناو معینا
پاسخ
امیدوارم شما هم به همه ی آرزوهای قشنگتون برسید
مامان متين
11 اردیبهشت 93 19:11
امين... اين شب اميدوارم همه ي ارزومندان به ارزوهاي خوبشون برسن
مامان تیناو معینا
پاسخ
الهی آمین و همینطور شماهم به همه آرزوهاتون برسید
ژاله مامان آیدا
11 اردیبهشت 93 20:38
مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
12 اردیبهشت 93 12:36
سلام دیروز شب آرزو بود انشالله خدا آرزوهامونو براورده کنه خوبی ؟ تینا خوبه؟
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلام ممنون از احوالپرسیتون ما خوبیم
گل نرگس19
16 اردیبهشت 93 14:31
ماشالله با دخمل نازتون به منم سر بزن در صورت تمایل به تبادل لینک بهم خبر بده
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلام مرسی به ما سرزدید با کمال میل لینکتون میکنم