تینا ی نازمتینا ی نازم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
معینا ی  نازممعینا ی نازم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دنیای من تینا و معینا

بزرگترین نعمت دنیا

1393/2/4 9:40
347 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

                                                   
مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند 

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم


من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم

 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (3)

نظرات (19)

زینب
4 اردیبهشت 93 16:04
به نام سلام سلام بانو خوش به حال تینا.فک کنم سواری با این ماشینا خیلی جذاب باشه. آفرین به مامان و بابا دوستت دارم ،تینا را ببوس
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خانومی از محبتی که به ما داری ما هم دوستت داریم زینب جونم
باران
4 اردیبهشت 93 18:52
سلام مامان تینا ماشالله چه دخمل نازي و بامزه ای داري خدا حفظش کنه . عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. راستي اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي
مریم
4 اردیبهشت 93 23:46
سلام به دوسته گل و با وفایه خوودم......... خوبین؟؟؟؟تینا جونه خودم چه طوره؟؟؟ عکساتون مثله همیشه خیلی قشنگ و دوست داشتنیه..... راستی ممنون بابت نظر هایه پر مهرتون
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلام مریم جان به لطف شما ماخوبیم ممنون از احوالپرسی تون مرسی عزیزم چشمات قشنگ اند قربانت
مامان باران
6 اردیبهشت 93 2:11
خیلی ناز شدی عزیزم مثل همیشه
مامانی آنیسا
6 اردیبهشت 93 9:20
سلام ماشالا چه دختر نازی دارین - تازه با وبتون آشنا شدم - بهت سر میزنم خوشحال میشم به منم سر بزنی -
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلام مرسی از لطف شما حتما بهتون سر میزنیم
مامانِ بهار
6 اردیبهشت 93 14:30
ماشالله چه دختر خوشگلی خدا براتون حفظش کنه
مامان تیناو معینا
پاسخ
مرسی از محبتتون
مامان مهدیه
7 اردیبهشت 93 19:08
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
خاله
8 اردیبهشت 93 10:34
واي خدا چه لباس خوشگلي داري!!! چقدرم بهت مياد!
مامان تیناو معینا
پاسخ
مرسی خاله چشمات خوشگلن
خاله
8 اردیبهشت 93 10:42
اين اينازه يا مهسا؟!!! امير كجاست با اون موهاش...؟
مامان تیناو معینا
پاسخ
هیچکداممانلی امیر تغییر اسم داده وشده پارسا ومحبوبیت خودش رو از دست داده فعلا مانلی محبوبترین شده
خاله
8 اردیبهشت 93 11:50
خدا هيييچ عزيزي رو خوار نكنه...!
مامان تیناو معینا
پاسخ
آمیییین
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
8 اردیبهشت 93 20:45
سلام عزیزم ما وب نداریم اگه خدا بخواد میسازیم و آدرسمونو میدیدم تا روی بچه ها رو ببینیدگلم دختر بسیار بسیار زیبایی دارید خدا برات حفظش کنه همین یه دونه دختر رو دارید؟
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلام ممنون که به ما سر میزنید حتما آدرس برام بزارید تا بهتون سربزنم بله عزیزم تینا تنهابچه ی منه
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
8 اردیبهشت 93 20:46
فردا بهتون سر میزنم ساعت 2 بای
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
9 اردیبهشت 93 17:00
سلام ببخشید دیر کردم خدا حفظش کنه چند سالشه؟ تینا ی عزیزم
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلام خواهش میکنم ممنون از لطف شما تینای من سه سال وسه ماهشه
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
9 اردیبهشت 93 19:57
سلام ببخشید دیر اومدم دختر خانومتون واقعا خوشگله تینا جون رو میبینم انرژی میگیرم پسر من 3 سالشه
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبتی که به ما دارید خدا حفظش کنه پسرگلتون رو
حامده(مامان امیر محمد)
10 اردیبهشت 93 8:17
مبارکت باشه عجب حالی میده ماشین سواری دست مامان وبابادردنکنه
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلامت باشید خاله جون
مامان دلنیا
14 اردیبهشت 93 9:19
چه ژستهای خوشکلی گرفتی . فدای چشمای نازت .
مامان تیناو معینا
پاسخ
لطف دارید خاله خدانکنه
مامان هانا
14 اردیبهشت 93 14:49
فدات شم چه نازی
مامان تیناو معینا
پاسخ
لطف دارید خاله جان خدانکنه
شهناز
14 اردیبهشت 93 19:10
الهی چقد نازه ایشالله خدا حفظش کنه به من هم سری بزن عزیزم
مامان تیناو معینا
پاسخ
ممنون از محبت شما حتما بهتون سر میزنیم
خاله صبا
16 اردیبهشت 93 13:48
خیلی نازه قربوووونش سر بزنید بهم
مامان تیناو معینا
پاسخ
لطف داربد خاله جان حتما بهتون سر میزنیم