تینا ی نازمتینا ی نازم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
معینا ی  نازممعینا ی نازم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

دنیای من تینا و معینا

جشن تولددخملی خونه ی آقاجون

1392/10/28 13:40
346 بازدید
اشتراک گذاری

امسال برای تینا جون ٢ تا جشن تولد گرفتیم

این عکسا مربوط به اولین جشنه که خونه آقاجون (بابای بابا حسین)بود

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

تینا و پسر عمه اش پویان

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه
29 دی 92 19:33
سلام مامان عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir
مریم
29 دی 92 21:02
جشن تولد 3سالگی ت هم مبارک..... کوچولویه دوست داشتنیه من.....
مامان تیناو معینا
پاسخ
عزیزمی