تینا ی نازمتینا ی نازم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
معینا ی  نازممعینا ی نازم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

دنیای من تینا و معینا

5روز مانده تا سومین بهار زندگی تینا

1392/10/17 21:54
306 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز که ٥ روز مونده بود به تولد تینا و من موفق نشدم آپ بشم اصفهان بعد از سه سال سفید پوش شد (آخرین بار دقیقا ٢٥ دی ماه سال ٨٩ بود که برف اومد تینا  چهار روزه بود وما باید برای آزمایش زردی بردیمش آزمایشگاه)تینا خیلی دوست داشت آدم برفی درست کنه ولی ما حیاط نداریم و من مجبور شدم ببرمش روی پشت بوم تا برف بازی کنه وچند تا عکس هم ازش گرفتم

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیر ارسلان
18 دی 92 0:45
تینایی خوش بحالت چقد برف قربونت برم ایشالله همیشه همینطوری شاد باشی
مامان تیناو معینا
پاسخ
دوستت دارم خاله جوووونم
مریم
21 دی 92 13:51