تینا ی نازمتینا ی نازم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
معینا ی  نازممعینا ی نازم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

دنیای من تینا و معینا

دانسته های دخترم قبل از سه سالگی

1392/9/21 9:06
289 بازدید
اشتراک گذاری

 تینای نازم دقیقا یک ماه دیگه شما وارد سومین سال زندگیت می شی

امروز میخوام از چیزایی برات بنویسم که تا امروز که دقیقا دو سال و یازده ماه داری یاد گرفتی:

تینای من شما الان خوندن ٢٤ کلمه ی:

مامان-بابا-آب-جوراب -لباس-شلوار-دست-انگشت-پیشانی-زبان-دهان-دارد-دارم-چنگال-چشم-صورت-نان-کفش-من-گوش-بشقاب-ابرو-قاشق-غذا

وهمچنین کلمات ترکیبی وجملاتی که از ترکیب این کلمات ساخته میشه مثل:

چشم من- انگشت مامان-من جوراب دارم -بابا کفش دارد و....رو بلدی

دختر نازم شما  همه ی رنگها رو هم میشناسی و همینطور میدونی که رنگهایی مثل بنفش- سبز ونارنجی از ترکیب چه رنگهایی ساخته شدند

کار کردن با قیچی رو هم کامل بلدی ومی تونی شکل ها رو دورچینی کنی

راستی کتابهای می می نی رو هم که ٢-٣ هفته پیش برات خریدم از حفظ می خونی

نقاشی های خوشگلی هم می کشی

همه ی حیوانات رو می شناسی وهمچنین اشکال هندسی مثل مکعب -مربع- مثلث-استوانه و... 

شعرهایی رو هم که حفظ کردی از مرزهشتاد تاگذشته...

 

لباسهاوکفش هاتو خودت می پوشی ودکمه هاتو خودت می بندی

 

حروف انگلیسی رو قبل از دو سالگی یاد گرفتی والان هم داری مکالمه رو یاد می گیری که البته هنوز کامل نشده...

                برات آرزوی موفقیت دارم دخترم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
21 آذر 92 19:17
به به........... افرین به این دختر با هوش.......... خیلی خوبه که اینقد دخملی با هوشه...... تولدت م پیشاپیش مبارک
مامان تیناو معینا
پاسخ
خیلی ممنون خاله ی مهربون