تینا ی نازمتینا ی نازم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
معینا ی  نازممعینا ی نازم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

دنیای من تینا و معینا

مادرانه های تینا

1392/9/14 11:40
271 بازدید
اشتراک گذاری

تینا با عروسک محبوبش پریسا داشتند مامان بازی می کردند

niniweblog.com

 

من ازشون اجازه گرفتم که چندتا عکس بندازم وتینا خانوم اجازه دادند

niniweblog.com

قربون این مامان مهربون برم من

ای جان ...... عزیزم خم میشه تا از بچه اش عکس تکی بگیرم

فدات بشم عسلم

niniweblog.com

این عکس رو هم گرفتم برای دل تینا

niniweblog.com

عزیزم به دخترش میگه:مامانم دوربین رو نگاه کن خاله میخواد ازمون عکس بگیره

 

 

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم
14 آذر 92 11:45
ای جووووووووووونم....دخملی ما رو نگا... چه قد مامانه خوشگلیه..برعکسه نی نی ش که اینقد زشتهکاش نی نی ش یه کم به مامان تیناش میرفت چه عکسایه خوشگلی هم از دخملی انداختین...مرسی مامان تینا جون
مامان تیناو معینا
پاسخ
چشمات خوشگل می بینند مریم جانبازم مارو شرمنده کردی زشت بودن نی نی ش رو باهات موافقم اتفاقا هر کسی هم که میاد خونمون به تینا میگه عروسکت زشته ولی تینا از همون کوچیکی از بین همه عروسکاش پریسا رو انتخاب کرد تا الانم اونو بیشتر از همه ی عروسکاش دوست داشته
M:M ܓܨ☆
15 آذر 92 10:26
سلام خوبی؟؟به وبلاگ عکس منم سربزن...راستی منوهم لینک کن وخبربده لینکت کنم
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلام ممنون که به ما سر زدید با کمال میل شما رو لینک می کنم
M:M ܓܨ☆
15 آذر 92 16:47
ممنونم لینکت کردم...بیا سربزن هااااااااااااااااااااااا ارادت
مامان تیناو معینا
پاسخ
خواهش می کنم ...حتما بهتون سر میزنم
مریم
17 آذر 92 16:15
بالاخره آپ کردم....خوشحال میشم سر بزنید بهمون
مامان تیناو معینا
پاسخ
چشم گلم حتما