تینا ی نازمتینا ی نازم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
معینا ی  نازممعینا ی نازم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

دنیای من تینا و معینا

شعرهایی که تینای من حفظ کرده

1392/9/12 22:30
469 بازدید
اشتراک گذاری

تینای گلم تعداد شعرهایی  که شما تا حالا حفظ کردی از مرز هشتاد تا هم گذشت...

  • ١-اتل متل یه مورچه
  • ٢-اتل متل جوجمون
  • ٣-دختر چه نازه دختر
  • ٤-دخترا دلهای صورتی دارن
  • ٥-مثلثا چی دارن
  • ٦-آسیا بچرخ
  • ٧-یه مهمون عزیزی توی راهه
  • ٨-قشنگ ترین شب کدومه
  • ٩-علی علی جان ماست
  • ١٠-آقا سلام
  • ١١-محمد امین
  • ١٢-قطار شادی اومد
  • ١٣-بیا باهم بریم سفر
  • ١٤-دس دسی دایی میاد
  • ١٥-سین سلام سلامتی
  • ١٦-خوشحال و شاد و خندانم
  • ١٧-دس دسی ماشین میاد
  • ١٨-مامان جون من چه مهربونه(خانواده)
  • ١٩-خورشید خانوم چه مهربونه
  • ٢٠-نازگل نازنینم
  • بقیه رو  در ادامه مطلب نوشتم

 

 آفرین به دختر باهوش خودم

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

  • ٢١-تو آسمون چه خبره؟
  • ٢٢-پاییز میگه هو هو
  • ٢٣-بهار کیه؟
  • ٢٤-چقدر شبیه همدیگن این بچه های دوقلو
  • ٢٥-مرد بزرگ خونه یه پدر نمونه
  • ٢٦-دس دسی بابا میاد
  • ٢٧-دس دسی مامان میاد
  • ٢٨-پر پر کلاغ پر
  • ٢٩-ماهی جنوب
  • ٣٠-زرنگ اونه که تو آشپزخونه
  • ٣١-چشمه سلام می کنه
  • ٣٢-دس دسی خاله میاد
  • ٣٣-ماه پیشونی ابرو کمون
  • ٣٤-دس دسی عمو میاد
  • ٣٥-ننه سرما اومده آی بچه ها
  • ٣٦-ایران
  • ٣٧-گل و گل وگل هزار رنگ
  • ٣٨-آهای آهای مهمونیه مهمونیه خوب خدا
  • ٣٩-یکی داره هو هو می کنه برگارو جارو می کنه
  • ٤٠-امروز که روز خوب خداست
  • ٤١-گربه میگه میو میو
  • ٤٢-ای گل ناز و کوچک تولدت مبارک
  • ٤٣-پشت یه کوه زیبا
  • ٤٤-تو کوچمون بچه ها با همدیگه رفیقن
  • ٤٥-امام هشتم
  • ٤٦-سلام سلام بچه های نمونه
  • ٤٧-الاکلنگ و تیشه ما با همیم همیشه
  • ٤٨-کی از همه قشنگ تره من من
  • ٤٩-شیر تا بخوای مفیده
  • ٥٠-وقتی که شب سحر شد
  • ٥١-پاشو پاشو کوچولو
  • ٥٢-باز صدای بزغاله ها تو دشت و صحرا پیچیده
  • ٥٣-اصفهانو دوست دارم
  • ٥٤-شاپرکه نشسته رو جانماز مامان
  • ٥٥-سلام سلام  کی ماهه کی ستاره
  • ٥٦-بارون میاد دوباره با خود شادی میاره
  • ٥٧-تابستونه تابستون همگی بگین به به
  • ٥٨-جمجمک برگ خزون
  • ٥٩-مولا علی
  • ٦٠-ورزشکار واقعی عزیزه زورمند و قوی و تند و تیزه
  • ٦١-گل گندم
  • ٦٢-وای ببینید کی اومده
  • ٦٣-ما خوشحال و شادیم شاد شاد شاد
  • ٦٤-امام حسین
  • ٦٥-شیرینی پزونه شادی کنونه
  • ٦٦-یه روزی آقا خرگوشه
  • ٦٧-هفت رنگ رنگین کمون
  • ٦٨-انار دونه دونه توی پیاله یلدا قشنگ ترین شب تو کل ساله
  • ٦٩-مامان مهربون من خسته نباشی جون من
  • ٧٠ -آی بچه های زرد پوست آی بچه های سرخ پوست
  • ٧١-کاشی کاشی نقاشی
  • ٧٢-گل همه رنگش خوبه
  • ٧٣-شنبه که روز اول مدرسه اس
  • ٧٤-عروسک من سرماخورد
  • ٧٥-آهوی نازم
  • ٧٦-دوست من
  • ٧٧-زنبوره نیش داره
  • ٧٨-گل گل گل گل اومد
  • ٧٩- دامن من چین چینیه
  • ٨٠- تاب تاب تاب بازی خدا منو ندازی
  • ٨١-تو حوض خونه ما
  • ٨٢-یه ماهی و یه اردک      

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
13 آذر 92 19:13
افرین چه دختره باهوشی....مامانی اسپند دود کنید برایه دختر خوشگلتون
مامان تیناو معینا
پاسخ
بازم ممنون مریم عزیزم