تینا ی نازمتینا ی نازم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
معینا ی  نازممعینا ی نازم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

دنیای من تینا و معینا

اجرای نمایش توسط دخملی

1393/5/27 7:56
757 بازدید
اشتراک گذاری

تینای نازم با عروسکای انگشتی داره برای من وعروسکهاش نمایش اجرا میکنه واین شعررو میخونه :

مامان جون من چه مهربونه                             دوسش دارم خیییلی زیاد خودش میدونه

یه شاخه گل هدیه ی من برای مادر                 اون که به فکر بچه هاس از همه بیشتر

بابای خوبم چراغ خونه س                             دستای گرمش واسه من یه آشیونه س

یه شاخه گل هدیه ی من برای باباست                اون که همیشه سایه اش روی سر ماست

داداش جون من لنگه نداره                             وقتی میاد برای من شادی میاره

یه شاخه گل هدیه ی من برای داداش                 خدای خوب ومهربون مواظبش باش

خواهر خوبم چه نازنینه                                برای من فرشته ی روی زمینه

یه شاخه گل هدیه ی من برای خواهر             چه خوب ومهربونه اون مثل یه مادر

ماهمه هستیییم یه خونواده                         خونه داریم کوچیک وقشنگ وساده

هرکسی تو خونه ی خود راحت و شاده               شکر خدا داده به ما یه خونواده

 

 

 

پسندها (10)

نظرات (6)

مامان ریحانه
27 مرداد 93 9:02
عروسک قشنگم هنرمنده دیگه مامانی
مامان دلنیا
27 مرداد 93 9:08
فدااااااااااااااااااااااااای این دخمل هنرمند بشم. که از هر انگشتش هنر می ریزه. هزار ماشالله.
مامان تیناو معینا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
مامان دیبا
27 مرداد 93 10:33
چه نمایش زیبایی و چه زیباتر است که تینا ی ناز اون رو اجرا کرده است
مامان النا
27 مرداد 93 22:59
وااااااااااااااااااای النا هم از این عروسک انگشتی ها داره.درست شکل ایناست. چه شعر قشنگی.آفرین عزیزم.
مامان تیناو معینا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان مهرناز
28 مرداد 93 0:10
ما شالله چه دخمل ناااااااااااااازی افرین چه شعر خوشکلی هم خوندی عزیزم بابت نی نی ام تبریک میگم ان شالله که قدمش پراز خیروبرکت باشه تو زندگیتون دوست عزیزم با اجازه لینکتون کردم
مامان تیناو معینا
پاسخ
مرسی عزیزم که اومدی پیشمون و یه دنیا ممنون بابت تبریکتون سلامت باشید عزیزم ما هم با افتخار شما رو لینک کردیم
مامان جون
30 مرداد 93 10:41
وای چه جالب . چه عروسکای نازی داری تینا جونی شعرشم خیلی قشنگه
مامان تیناو معینا
پاسخ
مرسی خاله جون