تینا ی نازمتینا ی نازم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
معینا ی  نازممعینا ی نازم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

دنیای من تینا و معینا

یه اتفاق بد

1393/6/22 22:49
560 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 19:45امشب 22/6/93 رفته بودیم خونه مامانی که آبلیمو هامون رو بیاریم  بابا حسین جعبه رو که توش 9تا بطری آبلیمو بود دستش گرفته بود وداشت از آشپزخونه میومد بیرون که تینا با سرعت دوید وصورتش محکم خورد به جعبه وافتاد روی زمین خیلی ترسیده بودم تینا هم فقط جیغ میزد بلندش کردم ودیدم کنار چشمش خونی شده ولی چون گریه میکرد نمیتونستم ببینم که دقیقا چی شده منم شروع کردم به گریه کردن و وقتی دیدم تینا از گریه من بیشتر ترسیده جلوی خودم رو گرفته که دیگه گریه نکنم وبا گوشی دایی تینا رو سرگرم کردیم  واشکاشو پاک کردم ودیدم خدا رو شکر فقط کنارچشمش زخم شده خلاصه با مامانی بابایی و دایی خداحافظی کردیم و اومدیم بیرون تینا شروع به دویدن به طرف ماشین کرد و خورد زمین واین دفعه دماغ ودستش زخمی شد دوباره شروع کرد به گریه کردن و صورتش این شکلی شد

پسندها (15)

نظرات (26)

فروشگاه دایانا
22 شهریور 93 22:55
براش اسفند دود کنید. صدقه بدید. خدا رو شکر که چیز مهمی نیست. از سایت من دیدن کنید چیزای خوبی دارم شاید مشتری شدید
مامان تیناو معینا
پاسخ
ممنون عزیزم خدارو شکر بخیر گذشت مرسی از محبتت
مامان مهرناز
23 شهریور 93 0:40
ای جانم الهی فدات شم خاله خیلی به خیر گذشته صدقه یادتون نره ان شالله همیشه تنت سالم باشه وهیچ وقت اینجوری نبینمت گلم
مامان تیناو معینا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون مرسی خاله سلامت باشید
مامان مهدیه
23 شهریور 93 1:23
ای بابا مواظب خودت باش خاله جون خدا رحم کرده بهت
مامان تیناو معینا
پاسخ
چشم خاله
مامان روژینا
23 شهریور 93 8:34
وای خاله قربونت بشه مواظب باش دیگه خانوم خانوما
مامان تیناو معینا
پاسخ
حتما خاله جون قول میدم
مامان فرشته های آسمانی
23 شهریور 93 9:50
سلام وای بلا به دور براش صدقه بزار مامانی ناراحت شدم ایشالله زود زخم ها خوب بشن
مامان تیناو معینا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان النا
23 شهریور 93 12:18
آخ آخ آخ...خوشگل خانوم چرا حواستو جمع نکردی؟؟؟؟؟؟ به نظرم چشم خورده. بازم خدا رحم کرده که به گوشه ی چشمش خورده... خیلی مواظب این دختر ناز باشید.
مامان تیناو معینا
پاسخ
ممنون خاله جون خدارو شکر بخیر گذشت
مامان آنیسا
23 شهریور 93 15:07
آخی عزیزم خدا رو شکر بخیر گذشته مامانی واسه تیناجونم اسفند دود کن
مامان تیناو معینا
پاسخ
بعله خاله خدارو شکر
خاله صبا
23 شهریور 93 16:27
وای خدا ببین قیافه ی خوشگلش چی شده شیطون بلا ! ایشالله که زود خوب بشی شیطون بلا
مامان تیناو معینا
پاسخ
مرسی خاله جان
مامان دلنیا
24 شهریور 93 9:17
الهی بمیرم .خدا رو شکر به خیر گذشته. براش اسپند دود کنین. قربونت برم بزرگ میشی یادت میره. خاله فدات بیشتر مواظب خودت باش.
مامان تیناو معینا
پاسخ
خدانکنه خاله جون
آویسا
25 شهریور 93 10:18
آخی عزیز دلم تینا جون بیشتر مواظب خودت باش.چقدر ناراحت شدم
مامان تیناو معینا
پاسخ
چشم خاله
خاله
25 شهریور 93 10:57
javaaaaaaaahaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....!!!!! ro mikhad~!
مریم(پرنیاوبردیا)
25 شهریور 93 20:59
ای جانممممم چه قد بد چه شب بدی واسه تینا بوده ها و دوباره ماشین و افتادن زمین دوباره تینا جون امیدوارم دیگه از این اتفاقات واسه تون نیافته
مامان تیناو معینا
پاسخ
ممنونم مریم جان
samira
26 شهریور 93 1:11
سلام عزیزم خدا رو شکر که به خیر گذشته عزیز دلم مواظب خودت باش هرچند که امان از این بچه های شیطون
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلام مرسی عزیزم چشم خاله واقعا خدا بهشون رحم کنه با این شیطنت هاشون
مامانی هانا
26 شهریور 93 14:58
خدا رو شکر به خیر گذشت تینا جون خیلی ناراحت شدم
مامان تیناو معینا
پاسخ
لطف دارید خاله جونی
زینب
26 شهریور 93 17:17
به نام سلام سلام الهی بگردم. مراقب تینا خانوم ما باشین. آفرین به استعداد دختر خانوم گلت که اسم خودشو میتونه بنویسه. مراقب خودتو فسقل ها باش. التماس دعای فراوان
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلام دوست خوبم حتما خاله جان ممنون از محبتت عزیزم محتاج دعاییم گلم
مامان متين عشقي عشق مامان وباباش
27 شهریور 93 11:16
سلام ...چي شده دختره نازم....الهي... عيب نداره اين زخمها چيزي از خوشگلي دخترمون كه كم نميكنهچشم بد و حسود كور....مامانش يادم باشه شماره ي بتركه چشم حسود و بهتون بدم تا ديگه دخترمون چشم نخوره
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلام مرسی خاله جون آره عزیزم حتما شماره شو بده
عمه فروغ
28 شهریور 93 12:54
سلام بازم خدا رو شکر که به خير گذشته ان شاا.. خدا هميشه از بلا حفظت کنه به من هم سر بزنيد خوشحال ميشم با هم دوست بشيم
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون سلامت باشید حتما میایم پیشتون
مامان عسل 
29 شهریور 93 7:07
وای عزیزخاله مواظب باش قربونت بشم خیلی ناراحت شدم مامانش براش هرروزاسپنددودکن آخه تیناجون ماشالله شیرینه زودچشم میخورهایشالله که همیشه چشم بدازت دورباشه عزیزخاله
مامان تیناو معینا
پاسخ
چشم خاله حتما ممنون خاله جان سلامت باشید
samira
30 شهریور 93 12:01
تقدیم به تینا جون______$$$$$$ ___________$$$$$$$$ ___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ________$$$$$_$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$ _________$$$$$_$$$_$$$$$ _____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ ____________$$$$$$$$_$$ _____________$$$$$$_ $$ ______$$$$$_________$$ _____$$$$$$$_______ $$ ___$$$$$$$$$$$_____$$ _____ $$$$$$$$$___ $$ ________$$$$$$$__$$ __________$$$$$_$$ ___________$$$$$$ ____________$$$$ _____________$$ ____________$$____$$$$$$$ ___________ $$___$$$$$$$$$$ ___________$$__$$$$$$$$ ___________$$_$$$$$$
فاطمه مامان باران
31 شهریور 93 23:56
سلام عزیزم ببخشید دبر اومدم عسل خاله مواظب خودت باش فدات شم خدا رحم کرده از بس که دخملمون نازه چشم میخوره عزیزم چند تا تبریک اول به مناسبت جنسیت نی نی تون انشالله به سلامتی به دنیا بیاد خیلی خوبه تینا جون صاحب یه خواهر ماه مثل خودش میشه به تبریک به تینا جون بابت روز دختر میبوسمت عزیزم
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم خیلی ممنون گلم سلامت باشید
مامان هانا و آریا
8 مهر 93 0:56
خدارو شکر بخیر گذشتههه دلم ریش شد آخههه...آریای کوچولوی منم مدام شیطونی میکنه و صورتش کبود میشه مامان مهربون براش اسپند دود کن
مامان تیناو معینا
پاسخ
بله خدا رو شکر بخیر گذشت شما هم خیییلی باید مواظب کوچولوهای شیطونتون باشید
بهناز
10 مهر 93 11:08
سلام ..ماشالله چه دختره خوشگلی..خدا چشم بد رو ازش دور کنه و حفظش کنه
مامان تیناو معینا
پاسخ
سلام مرسی عزیزم سلامت باشید
شهلا مامان امير ارسلان
12 مهر 93 13:30
آخي اهي بميرررررم
مامان تیناو معینا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
مامان دیبا
16 مهر 93 18:59
بلا دور باشه از گل دختر ناز تینای عزیزم مامانی مهربون اسپند دود کن براش و صدقه بزار خدا رو شکر بخیر گذشت رمز رو هم خصوصی فرستادم عزیزم
مامان تیناو معینا
پاسخ
ممنون خاله جون لطف دارید مرسی بابت رمز
مامان کیان
17 مهر 93 18:05
وای بمیرم الهی ....عزیز دلم خوبه زیاد جدی نبوده .واسش اسفند دود کن عزیزم .از طرف من ببوسش گلم
مامان تیناو معینا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون بعله خدا رو شکر بخیر گذشت
مامانِ یسنا
28 مهر 93 18:42
الــــــــــــــــــــهی ... چه بد